fredag 27 september 2013

Mässliv




Jag befinner mig, som framgår av bilderna ovan, på Bokmässan i Göteborg, med trötta fötter och ömmande axlar. På torsdagen gjorde jag i stort sett allt vad man ska på en mässa (och idag har jag lidit av sviterna av det): snott vin i montrarna, stoppat i mig snittar på Bonniers mingel, stått och frusit på en parkeringsfest. Och sedan har jag vimlat omkring och kändisspanat (ja, också i år har jag lyckats se Jan Guillou vid åtskilliga tillfällen, han måste ha flera dubbelgångare) och gått på så många seminarier som hunnits och orkats med, det vill säga ungefär en fjärdedel av vad jag har velat. Med andra ord, jag är helt färdig. One more day to go.


Här skrev jag om de nominerade till Årets kulturtidskrift (vann gjorde Med andra ord)
Här skrev jag om invigningen och annat.

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar